Powered By Blogger

2010. október 11., hétfő

Nahát O.o

Helló^^
Nagy megdöbbenés keretében eszembe jutott a minap, hogy nekem van egy blogom, amiről csúnyán elfelejtkeztem .. Elnézést kérek mindenkitől, akit megsértettem, bár hozzáfűzném a mondathoz, hogy rajtam kívül valszeg egy árva lélek sem jár erre, szóval..Miről is beszélünk? =/

Nos..utoljára még akkor írtam, amikor még nyáriszünet volt, most pedig már néhány hete suli van ^^' Ami azt illeti most sincs semmi érdekes különleges szentimentális eklaptikus világrobbanást kiváltó hírem, de azért írogatok, ahogy ilyenkor unatkozásomidejébentájt lenni szokott :D

Hmm.. mostmár ugyebár egy másik suliba járok, ami véglis jó..vagyis fenéket..elég ergya, de azért a társaság meg minden azért sokkal jobb és itt jobban érzem magam, annak ellenére, hogy egy nyomi antiszoc vagyok..néha  xD

És létrehoztam egy RobotGyűjteményt, ami igaz, még csak néhány saját készítésű tárgyat rejt, meg 2 mekis robotot egy cipősdobozban, azért nekem nagyon tetszik^^ Lehet hülyének nézni, de engem nem a bélyegek érdekelnek, vagy a régi pénzek ..xD

Nahát..édes drága anyucim riadót fúj, hogy tanulniis kéne ám..nahát tényleg..hiszen én ezért járok suliba nem? ~Nem!:D najó..majd még visszatérek, és igyekszem izgisebbeket is írni..Na azt várhatjátok xD
~SÁry (az új becenevem..még a tanárok és a büfésfiú is így hív ^^)

                                                        * Kis idővel később *

Helló, visszatértem egy csodálatos kémia-házi megoldása után..én mondom ezek a kvantumszámok, meg egyéb csodás dolgok igazán furcsán hatnak a szervezetemre..vagy nem csak én beszélem meg hangosan magammal a házifeladat pontjait? .. valszeg egyedül maradtam n___n""" Najólvan, ismét elbúcsúzom, majd alkotok még valami szentimentálisat ide ^^
~SÁry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése