Powered By Blogger

2010. május 26., szerda

Hát Helló xo

Nahh sziasztok, hát most megint nemírtam egy ideje szerintem, szóval most ittvagyok, mert ha már info óra a suliban, akkor már legyen blogírás :D
őőhát mostanában azért történt egy-két dolog vélem itten a szigethálmi csürhében-e, de a Világnak az én apró-cseprő örömeim nembiztos, hogy kielégítőek, de azért én mégis leírnám, hogy 88 évesen még szakadhassak a nevetéstől, hogy milyen hülyeségeim voltak x] ..feltéve, ha 88 évesen még tudok majd olvasni..vagy hogy élek-e még egyáltalán xD

Nahh..hát nemrég érkezett a tanyára egy új paci, tök aranyos, Hercegnek hívják.És végre..véégre. kimehettem terepre lovagolni, vele. Annyira jó volt nyeregben, hát huh, ennél szebb nincs is, bár az arcom a lovaglás nagyrésze alatt nem ezt mutatta xD jó kicsit parás volt így hirtelen, de azért élveztem^.^
+Tegnap végre megnéztük SAyuuékkal a régóta annyira áhított filmet (Ezt a fogalmazásmódot-.- xD), az Alien 4-et ^_^ Jó volt xD...de de de ..mert eddig sosem tudtuk megnézni, mindig közbejött valami, esküdni mernék elvolt átkozva az a film x O de mostmár feloldódott az átok, és minden rendben, megnéztük^^
hát..meg tegnap azt terveztük SAyuuval, hogy kimegyünk a tanyára lovagolni egyet, de aztán a rosszidő meg az, hogy kezdett késő lenni inkább egy kis sétára csalogatott minket a dunapartra...bár oda nemjutottunk el, mert útközben leragadtunk valahol, aztán meg eleredt az eső, azért élveztük, legalábbis én nagyon...fogtuk az esernyőt, amit majdnem elfújt a szél, és röhögtünk mint a barom, nemtudom min, de nembírtam abbahagyni, és nagyon SAyuu sem xD aztán mikor már közel jártunk a menedéket nyújtó SAyuuLakhoz, összecsuktuk az esernyőt és szaladtunk egyet..esőbenO_o xDDD de nagyon jó volt^.^"" na most ennyi, mert lassan megint kicsöngetnek és még dolgom van, tudniillik elfoglalt nőszemély vagyok x]] nya pusz
~SArah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése