Powered By Blogger

2010. június 6., vasárnap

Jeahh^^

Haliii, sokak kérésére újra ittvagyok és bevések ide egy újabb fantasztikusan értelmes bejegyzést.
Most éppen baromira bevagyok punnyadva, és a hátam mögött megy a tv, amit csak hallgatni tudok, mivel szerencsére a hátamon nincsen szemem. Valami elképesztően nyálas andalító zene szólt, de most szerencsére megcsörrent a pasi telója és a romantikus pillanatnak annyi lett. Hála ennek a fantasztikus emberi találmánynak^_^

háát...hírek, események, újdonságok, ..nincs valami sok mondanivalóm, de azért írok ezt-azt, igyekszem.
hm, kezdem azzal, hogy voltam SAyuu osztálykirándulásán, és baromi jó volt x]]]] ott volt a nővére is, akit szintén nagyon szeretek, meg persze szinte az egész osztálya, nélkülük nem is lett volna osztálykirándulás x33
Zárójelben ideírom zárójel nélkül, hogy ők a jövendőbeli osztályom, ugyanis jövőre már a Qualitas-ba járok majd én is és ez tök zsiir ^.^

Aztán: van egy robotom*____* reggeel vótam vót a pijacon és ottane vót egy édes robot, mit  muszály vót megvásáárónom, mivee tudniillik én jómagam elég robotikusan imádoló lyányka vagyok [magyarul tökre tetszenek a robotok, és a cukibb példányokért megtudok halni*_*]
Aranyos, fekete fehér, többet tudó fajtársa, a RoboSapien leegyszerűsített Mekis változata ;]

Meg kaptam egy telefont is, merthát ami amúgy volt nekem, az szegényke meghalt, és már nembírtam a kis aranyos, ártatlan alaptelefonnal a zsebemben..nem mintha olyan finnyás lennék telefonügyben, dehát könyörgöm, még naptár vagy feljegyzés sincs benne*_* sőt..feketefehér, a narancssárga háttérvilágítást leszámítva xO  xDDD namindegy lényeg, hogy most van egy sokkal jobb és örül a fejecském neki x]
Nyahh, asszem most ennyi, elbúcsúzom, viszláááát^.^
~SArah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése