Powered By Blogger

2011. május 23., hétfő

Fuckyea.

Igényesség a köbön. Hihetetlen. Kiakadok, kiadom magamból, minthogy inkább tanulnék ..xD
Holnap lesz a biosz évvégi dolgozat..egész anyag.. ^.^ És két napja lett bejelentve :D:D Hát tudjunk már felkészülni rendesen ^^"" Elvárható lenne.. És még bejelentve sem lett rendesen, hogy igen, éppen holnap írjuk, hanem a Facebook bejegyzésekből és kommentekből szülhettük meg magunknak, köszike :D
Nos..a mai nap amúgy nem rejtett magában sok izgalmat, de jóvolt a suliban kávézni:D:D Kb az egyetlen jó volt a napban.. Akkor azthiszem lépek is tanulni :(:(
~Sierra8.

Hm.. mostmár valamivel jobb a napom, bár már nem sokáig tart :D 23:35 | Mindenesetre a biológia dolgozatot jövőhéten írjuk, addig még lesz időm tanulni ^.^ Az előbb értem haza, futottam egy kicsit.. így kiadtam minden "feszültséget", nem mintha annyira lenne, de azért jólesett :):) Mellesleg tegnap csináltam két képet, ami szerintem egészen szépre sikeredett..szeretek csakúgy fényképezgetni, de néha összejön egykét művészibb kép is:]]
Kis ivókút ^.^ Igaz h sáros a széle, de szerintem szép  kép.

Ez jobban tetszik, a kút kicsit alulról :)
Furcsán néztek rám a barátaim amikor leguggoltam, de szerintem megérte* . *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése