Powered By Blogger

2011. május 31., kedd

Sierra .. és az autók:D

Helóhelló ^^. Közkívánatra gyarapítom bejegyzéseim számát : ) Csak egy ember van, aki erre kért, de nembaj...legalább valaki ide téved :D:D Nos mai kis "Forever a lón" kiruccanásom a dunapartra egészen jól sikerült^.^ ..Fáj a fejem, de hintáztam és készült pár kép is $: Még mindig szeretek fényképezni, szóval fel is rakok néhányat :)   Van köztük olyan is, ami nem most és a dunaparton készült.. :3 
Kós Károly téren. Olyan szép *-*

Öhm..tehát ez éppen olyan amilyen ^^'

Ici-pici béka a dunaparton..kettőt megmentettem az útról és elvittem őket a vízhez :)




Csap-alulnézet fétisem van ^^'


Az utcámban...:)
Amúgy érdekes kis séta volt ez.. ahogy kiléptem az utcára, majdnem volt egy közelebbi találkozásom egy autóval, aztán meg láttam egy autót olyan felirattal, hogy SIERRA.. Tök jó :D
Hát ennyi volt mára..
~Sierra8.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése