Powered By Blogger

2011. május 25., szerda

Szamóca as Eper *-**

Hellóhelló ^^. Tehát most ismét élőben jelentkezem Gettóhalomról .. A mai nap elalvással kezdődött, aztán tömény hülyeséggel folytatódott, köszönhetem drága HÉV utastársaimnak, akikkel egy suliba is járok ^^'
Aztán az oktatási intézményben 7 óra és informatika felmérés helyett csupán 4 órányi kompetencia mérés volt :)..és még kávézni is tudtunk..Köszi Viktor! :) Ez egy egészen jó nap volt eddig.. már alig várom az estét, hogy mehessek futni..lassan kedvtelésből futok, mint azért mert muszáj :D ..És ennek örülök ^^ A hazafelé úton sikeresen elaludtam a buszon, egy csinos kis nyálfolt nedvességére ébredtem fel, amit én okoztam magamnak alvás közben ^^" :D A mai nap eddig ennyi volt..most eszembe jutott, hogy valamit ígértem anémettanárnőmnek, csak éppen nemtudom mit.. vagy az magyar órára volt? ^^' Hát.. Ha elfelejtettem nem lehet olyan fontos =D
Ja igen, megint hoztam egy-két képet, bár ezek nem valami szépek :/ :)

Elkezdett szakadni az eső, bár a képen nem igazán látszik *-**

Este..nagyon szép volt az ég, csak éppen a telefon nem alkalmazkodik hozzá^^




~Sierra8.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése