Powered By Blogger

2011. május 28., szombat

You Have Forgiven.. ^.^ ♪

Helló helló ^^ Ittvagyok újra, csak kicsit elfelejtkeztem a blogról, vagyis inkább csak lusta voltam írni :]
Nos nem is tudom mit írhatnék, szombat van és hétfőtől jönnek az év végi vizsgák, tanulni sem ártana ^^'
Izomlázam van, tegnap szamaragoltam Rózsin, a szamáron xDDD De komolyan. Durva volt..
És motoroztam is, tökjó volt *-* Egész nap tök meleg volt, aztán esni kezdett az eső és dörgött az ég :O Ki érti a természetet .. :] Mostanában a legjobb barátnőmmel, Sayuuval - Róla már biztosan esett szó a blogban :) - az új elfoglaltságunk az lett, hogy Hondákat fényképezünk.. Igen, két lány aki rákattant az autókra x'D Mondjuk nekem csak a Civic jön be úgy igazán, de a többi is beállhat a sorba :D Van még két kedvencem, azok olyan kis aranyosak, a Ford KA, meg egy másik, aminek nem tudom a nevét :/:/ De a Mazdák is jók ^^
Hát..olyan szép..♥
~Sierra8.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése