Powered By Blogger

2011. május 22., vasárnap

Újra itt : )

Fu, elég régen írtam már ide, de most nem a szokásos rögtönzött hülyeségeimmel fogom feltölteni a blogot, elnézést. Mindenesetre írni szeretnék, így ez a legjobb hely, ahol kiadhatom a gondolataim.
Furcsa módon most nem tiszta "hepi" a világmeglátásom, nem úszok rózsaszín felhőben, pedig nekem most személy szerint nincs semmi problémám.
De.. a világból elegem van. Szemét, aljas és kegyetlen. Nem velem, de másokkal. Megváltozott a világnézetem, bár itt sosem adtam önmagam, mindig csak a gyerekes butaságaimmal töltöttem fel az oldalt, gondoltam ez szórakoztató lehet.
De már nemérdekel..Nem vagyok depis és "emós" de utálom a világot és utálom az emberek felfogását is.
Ha keresztények, hívők idetévednének, sajnálom a soron következő gondolatokat..nyugodan keresztre feszíthettek, meghalok a világért, hogy megváltsam a bűneit, ehhez nem kell Isten fiának lányának lennem, megteszem én önszántamból ÉS nem várom majd el, hogy csicsás többmilliós templomokat építsenek nekem szerte a világon!! Ezt most leszögezném.
Túl sok volt a halállal kapcsolatos hír mostanában és ez nekem nem tetszik. Valakinek a szülője haldoklik, valaki feláldozná magát ezért, valakinek a barátjának van olyan betegsége, amit nembiztos, hogy meglehet gyógyítani, valakinek most halt meg a legjobb barátja. Ezek a közvetlenek. De hány ismeretlen van aki haldoklik, aki meghal, éhezik, nincs hol laknia... és több milliós templomokat építenek, arra a célra, hogy Istent tiszteljék..Régen, amikor Jézus élt..Amikor a keresztényüldözések voltak.. Isten (nemérdekel Isten, ha létezik is csessze meg, de tegyük fel létezik...) elvárta a keresztényektől, hogy csicsás épületeket építsenek neki?? Nem, pont hogy a szerénységet tartotta szem előtt, ahogy Jézus is a szegény népet tisztelte meg tanításaival. Isten nem botránkozott meg azon, hogy földalatti katakombákban bújkáltak a keresztények és a rómaiak előtt titkolták a hitüket. Jaa, hogy mostmár fejlődött az emberiség, létrehozhatunk hatalmas épületeket, mostmár elvárható tőlünk mindez? Ja, mostmár nemérdekesek a szegények, vagy akiknek rossz sorsuk van? Értem én, nembaj nembaj : ) Csakhogy ha a keresztények megelégednének kis imádkozóhelységekkel is és nemkellenének ekkora épületek, csak egy párszáz embert lehetne megmenteni ..de mindez nem számít..Jójó, nemakarok "rasszista lenni a keresztényekkel szemben" , említhetném a buddhistákat is, akiknek nem messze van egy szép házikójuk arany betűből kirakott szöveggel: Buddha királysági terme ... vagy valami hasonló királysággal kapcsolatos dolog.. Hát köszönöm szépen, a Vörösiszap katasztrófa fedél nélkül maradt túlélői biztos nagyon szívesen költöznének be oda hálózsákokkal :):) Elegem van .. bárcsak megválthatnám az egész világot, de nem úgy mint Jézus, mert ő SEMMIT SEM TETT. Én akarom megváltani a világot és nem várnék érte köszönetet. Nemvárnék híveket és templomoat, királysági termeket. Én egy senki vagyok, akinek az a legnagyobb baja, hogy lassú az internet, vagy nics kedvem kimenni a melegben .. Afrikában meg számos helyen éheznek és sokszor melegebb van, mint itt..de én, akinek nincsenek gondjai szeretném magam odaadni azokért, akiknek van.. azokkal is jót tennék, akik nem érdemlik meg, és ha visszaélnének vele lesúlytanék..létrehoznék egy tökéletes világot.. és mások érdekeit nézném..Kár, hogy ez nem lehetséges..őszintén sajnálom : (

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése