Powered By Blogger

2010. április 22., csütörtök

Happyness Factory xD

Nye hát halihóóu!
mizu?semmi?unalom?punnyadás?semmi Xtra? Akkor gratulálok, Ön egy unalmas alak!^^
Tudom, hogy senkit nem érdekel de én viszont jól vagyok és hepííí a  lááájf^^
igaz, hogy nem rég még egy punnyadt-pöccsedt unalomgyár voltam, de most jól érzem magam xD

Hát..ma kéremszépen volt egy 1. óra német a suliban, azon megbeszéltük tancsy nénivel, hogy jövőhéttől első órára nem kell majd bejönni, hanem majd a 7.ben lesz a németóra, de akkor legalább majd mehetünk fagyizni meg ilyesmi xD Moziba is mehetnénk, de a fagyi sem egy rossz dolog..*Nyaaamm* n_n aztán lett volna 4 orientáció {magyarul gyakorlati óra}, amikor kertészkedtünk volna, mi csicskák az osztállyal -.-"" ..De! ehelyett elmaradt az egész és kimehettünk az udvarra, meg egy kicsit benn is maradtunk a helyettesítő tanárral, szóval pihiztünk mint állat xD
Aztán volt még egy ofő óra, amikor is osztályfényképet csináltak rólunk {pffff o___o"}, és ennyi, jöhettünk is haza n_n

Most pedig Energy-t iszom, mert az olyan laza:D xD ..nem, amúgy azért mert finom^^
Jaaa a ToFu-{Gőtém}képekről annyit, hogy még nem születtek túl használhatóak...MajdMajd ..Mert nagyi mindig is mondta, hogy  "A türelem gőtét terem, szivem..gőtét" és aztán midig bealudt..de persze lehet, hogy nem is gőtét mondott?..nemtudom..jaa most jut eszembe, hogy nem is ismertem a nagyimat xD p_q

Amúgy tök jó volt amikor kimehettünk óra helyett xD..hátul az udvaron vannak ilyen padok..{ilyen..milyen ilyen? xD} és bizonyos távolságonként vannak.. és egyikre ráfeküdt háttal a Barátnőm Dorcsy, másikra pedig és és lehajtottuk a fejünk a padszélén és tök jó volt x'DD fejjel lefelé láttuk a világot+ egymást..Vicces volt n_n én persze nevetőrohamot kaptam..fejjel lefelé mindig rám jön xD szóval elvoltunk^^" nya most éppen ennyiii, Puszkóu
~SArah


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése