Powered By Blogger

2010. április 14., szerda

Ismét Sulibóól..

Szia mindenki! hát, most megint nem írtam egy kis ideje, de most a suliban vagyok és nincs jobb dolgom^^..meg persze amúgy is írnék x3
Sajnos az életem mostanában elég unalmas, tehát nem igazán tudok szolgálni újdonsággal..de azért igyekszem. Azthiszem csinálnom kéne valami rendkívülit, ahoz, hogy aztán ide is írhassak valami jót ...hmm ...hát igen, de mit? mennyek az erdőbe, hátha találkozom valami vadállattal? háát..inkább nem mert ha megesz, akkor nem fogok írni róla:/ az állatok gyomrában van internet? Mert akkor talán magammal vihetnék egy laptopot és akkor ez a probléma is meg lenne oldva ;D
Hát szóval éppen a suliban vagyok és informatika óra van, lassú a net, alig töltődik be néhány oldal, a bloggal is meg kellett szenvednem, de végülis itt vagyok^^

Jaa, amúgy SAyuu-ék hazajöttek már és örülök neki, de mondjuk ez már jópár napja történt...
Nemsokára kicsengetnek, szóval nemkéne belemerülnöm semmi témába, dee...
Képzeljétek a sajt megsárgult :O O_o de tényleg :O és szeretnék egy gőtét :) Japán tűzhasút..vagy ahogy SAyuu szereti: tüzes hasú xD amúúgy tegnap hazafelé a buszon velem szemben ült egy NAGY bácsi és néni ...éés..büdösek voltak >_< de nagyon :O nagyonagyon...és a néni folyton előrehajolt {szinte már az ölembe} hátra helyezkedett az ülésen, visszahajolt, aztán meg előrecsusszant...magyarul semmi értelme nem volt, mert ugyen olyan pozícióba került, mint volt o_o""..és egyfolytában ezt csinálta..olyan irritáló volt xD majdnem rászóltam...de azért mégsem..annyiból élvezhető volt, h én zenéthallgattam és szinte ritmusra helyezkedett, tök Jó látvány volt xD..de a büdi szagot nem enyhítette ._. :/ . Na hát Kb ennyi most, azthiszem elköszönök..Puszkóóu ^^ Egyetek sok répát tejjel x } 
~SArah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése