Powered By Blogger

2010. április 2., péntek

Oyeahh..

HellóSzijja Mindenkinek ! öhm..hát gondoltam még írok egy kicsit fürdés előtt xD Mert mindjárt elmerülök a jó meleg vízben, egy kád legalján*.*  höööh :D Amúgy nemrég keltem fel, 13:15-kor, ami nálam rekordnak számít, mert nemszoktam vmi későn kelni :O és mivel beteg is vok, meg későn is keltem..most elég ramatyul nézek ki,és úgy is érzem magam o_o szóval remélem egy fincsy-melegcsy-fürcsy ..meg jókis hajmosáscsy majd segít rajtam *.* eddig nem hagyott cserben a Kádnéni,meg Samponbácsi és a többi Kádnéni körül szorgoskodó használati tárgy, szóval remélem most sem fognak :) Jhaaa és ha SAyuu erre tévedne amíg én nem vagyok itt, akkor üzenem neki(meg amúgy is üzenem..), hogy ÉN IS SZERETLEK SZITÁS VIKTÓRIA<33^^ éés köszcsy, hogy jobbulást ^^ nahh én lassan lépek, puszcsíí
~SArah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése