Powered By Blogger

2010. április 6., kedd

Utólag is húsvéti nyusziii^^

Halihóó!! Bocsi tegnap nem írtam nyuszis-húsvétos ügyben, pedig szerettem volna, csak nemtudom..nem ez a lényeg, hanem az, hogy most írok és Vegyétek úgy, mintha ezt tegnap írtam volna !...Kösszi...

Halíí^^ itt a nyuszi-muszi, meg a Húsvét ünnep bácsi, szóval legyen mindenki heppy mert ilyenkor mindenkinek annak kell lennie, nem? :D háát..remélem mindenkit alaposan meglocsoltak, még azt is aki nem szarette volna, h meglocsolják ^^" én szerencsére csak 3 locsolót kaptam, bár akkor még félig aludtam, mostanra már felébredtem^^ nálam szerencsére több locsoló már nem lesz, ennek örülök is nagyon...nya ennyit a Húsvétis Különkiadásból, pusszantom a hímneműeket, akik büdössé teszik a lányok fejét{Ł}

Amúúgy..tegnap(tegnapelőtt, de vegyétek úgy, mintha tegnap írtam volna) tök jó voolt^^ SAyuuval unatkoztunk ..vagyis neki volt kis dolga(nem a wc-n xD), de attól még mondhatom h ő is unatkozott mert nemtudom, de na..szóval gondoltuk Hévvel csak úgy mert kedvünk van fel megyünk Vágóhídig, meg vissza xD..na és akkor ebből az lett, h leszálltunk Vágóhídon és..megláttuk szembe a villamosokat.És akkor szálljunk fel?szálljunk fel xD melyikre?a 2-esre, mert az olyan jó szám xD És felszálltunk.ja és hova megyünk?hova megy a 2es villamos? nemtudjuk,de majd valahogy vissza találunk, nem? xD éés..hát utaztunk egyet...elmentünk a jövendőbeli NÉGYES METRÓ-nál meg láttunk tök szép mindent, kitárgyaltuk, h itt sem jártunk még, aztán megbeszéltük, h a Vigadó-hoz még jövünk egyszer..aztán jött a végállomás a Jászai Mari tér..leszálltunk..aztán meg vissza xD visszautaztunk..megint megcsodáltunk mindent,..aztán vettünk forrócsokit és miközben vártam h az kész legyen kibeszéltek a hátam mögött álló emberek :O durva volt.Lol.. aztán szépen hazautaztunk és Tá-dámm..itt vagyok ^^..najó.. SAyuu már olvasni szeretne, szóval befejezem, de vigyázzatok! a húsvéti tojás harap! és a kutyagumi is..Puszkó
~SArah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése