Powered By Blogger

2010. április 3., szombat

SZép-Jó Napot !

Üdvözlöm kedves nézőinket, akik véletlenül ide tévedtek, nem hinném h lenne egy is de azért hááááj!^^ őőh..képzeljétek egész jól vagyok, sőt teljesen fel vagyok pörögve, szóval most muszáj írnom ^^ .. hát ma még nem csináltam túl sok említeni való dolgot..port töröltem, porszívóztam, felmostam, kezet mostam aztán ebédeltem xD.És mindezt nem itthon szóval shemmi érdekes :/
jaj..azt kihagytam, hogy..én..ma..hagytam h  ..EGY PÓK MÁSSZON A KEZEMEN o.o :O
ez csak azért érdekes, mert gyűlölöm a pókokat, és fujj kiráz a hideg tőlük, de ez egy picike pók volt és majdnem megöltem és  megsajnáltam és hagytam h felmásszon a kezemre..megvizsgáltam, láttam milyen szánalmas kis gyenge fajzat..és elengedtem^^"xDD és..aztán rájöttem, h a pókok {Ł} Szimmetrikusak {Ł} o.o de..attól még utálom őket!...de 8 lábuk van és a 8as szimmetrikus *.*

Na jó.. még is van egy hírem! képzeljétek..megvan?..nem nemond h megvan, tudom h még nem képzelted el! ..na most jó. szóval képzeljétek...MEGNŐTT A FUFRUM! : O BELELÓG A SZEMEMBE ÉS LE KELL VÁGNIII áááááááááááááááá most mit tegyek?..ooh, hát persze..hogy ez miért nem jutott előbb az eszembe.mit is pánikolok : O hiszen..ott van SAyuu fodrásznéni, aki majd levágja nekem^^...mármint a hajam xD amúgy jó kis fodrász,forduljatok hozzá bizalommal^^

Itt az árlista:
-fufrunyírás : ócsó

-kopaszra : az biza má sokba fog kerűnie..
-Győzike style : nem ócsó..
-Bármi, amit te szeretnél : amennyit fizetöl érte :D (AKCIJÓ !!!)
ugye meggyőző ajánlatok?:P ..hát igen, ezért járok hozzá^^ ja és itt az elérhetősége: 0670 356 87 64 aztán  sayuu@windowslive.com (Sukár csávók kedvezményben részesűűnek :D)..na csók
~SArah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése