Powered By Blogger

2010. április 28., szerda

SUliból:.

HellóHellóó...na újra itt vagyok, és hát igen, mint a címen is látszik: megint suliból.
Biztos feltűnt már, hogy mindig pont szerdára esnek a sulis bejegyzések ..hát elárulom, hogy ez azért van...mert...na vajon miért? Hát mert szerdán van informatika órááám! °__° ..huuh, hát ez meglepő volt, ugye? Gondoltam ..x] 


Amúgy még a vasárnapi {az volt a legutóbbi..} írásomhoz pótolnék egy kicsit, ha szabad^^
Szóval még aznap nagy fordulatot vett az életem, szárnyakat növesztettem és elrepültem déélre =D

Najó, ez nem teljesen igaz, a lényeg az, hogy az unalmasságból hirtelen tök jó napom kerekedett^^
SAyuu-val kimentem a tanyára, ott paciztunk egy kicsit, aztán meg haza{SAyuu-hoz haza} siettünk{ de még hogy xD} és onnan kocsival mentünk a nővéréékhez bográcsoznii ^^ huuh tök jó volt *.* fincsi kaja, üccsi, és mindenki ott volt aki számít^^ höhö x] Na ennyi volt a kipótlás, remélem nem volt nagy gond xD

őőőőhm...amúúúgy...hát ezen kívül annyira említésre méltó dolog nem történt..
SAyuu-val voltunk párszor tanyán, amúgy venni szeretnék már vörös hajfestéket, mert már egészen kibarnult a hajam, és ez olyan nagy gond, hogy húú meghalok O_o xD Afrikában meg éheznek a gyerekek ugye? Nembaj, nekem ez gond, szóval kell az a hajfestééék x"@ xD

ToFu még mindig jól van, eszik a kicsike és ma is enni fog^^
Na jó....mentem^^ Csóóóuk*.*

~SArah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése