Powered By Blogger

2010. április 9., péntek

HellÓó^^

Szijasztok! Mostanában nem nagyon írtam, ezért bocsi, de most itt vagyok és íírok^^
 háát..igazából semmi érdekes mesélni való nincsen, de most írni szeretnék és hát mire jó a Blog?-hát erre^^ Na szóval.. háátt ma volt ugye suli, az egész olyan gyorsan eltelt, aztán hazajöttem és itthon gépeztem meg minden.Aztán SAyuu mondta h Nili-vel{a nővérével} elmennek hétvégére, szóval megkérdezte h nem-e megyek el velük egy kicsit, és el is mentem a hévvel egy darabig velük. a héven pont SAyuu volt a szerencsés, aki egy bácsi mellé ülhetett..és egész végig perverz jeleket adtunk le egymásnak a bácsival kapcsolatban,..a bácsi finomanszólva nagy átmérőjű volt,és szőrös..elég durva látvány volt, szóval egész végig nevetgéltünk xD aztán leszálltunk a hévről és nemsokára SAyuuék elmentek egy buszra, én pedig vártam kicsit a hévre, ami visszafelé ment, aztán mikor jött felszálltam és elindultam visszafelé...Most utaztam először héven egyedül : O olyan jó voolt o.o *.* xD aztán már itthoni terepen a helyi buszmegálló felé gyalogolva hívott SAyuu anyukája, h nem-e megyek ki vele SAyuu lovához..és kimentem vele xD megsétáltattuk Babonát{ez a paci neve ugye} aztán irány haza..ennyi volt kábé a napom, most pedig az RTL-en Barátok Közt megy, ill most már pont reklám van^^ most megyek ki szaladok Kóláért..a jobbik fajtáért xD Coca Cola x33 -nya Puszkóu-
~SArah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése